måndag 31 maj 2010

Nu är den här!

...eller i alla fall mycket snart för allmänheten...

Men nu sitter jag och tummar på den. Bläddrar. Prickar av vad jag ska försöka se. Planerar... Det är mycket jag vill se. Mycket som jag tänker "I år SKA jag komma iväg på den här!"

En del lockas jag av också för att det ligger på en speciell plats.
Andra för att det är något som jag aldrig har sett förrut.

Eller så är det för igenkänningsfaktorn är hög. Nyfiken på hur lösningar har gjorts eller vad som kommer att berättas i den här versionen.

Och så är det ju fikat. Stämningen. Arrangemangen och engagemangen.



Ni ser väl till att få tag i en så att ni kan pricka av, planera och drömma..?

På onsdag släpper vi den.
2 juni kl 11:00 vid Klostercaféet i Vadstena.
Välkomna!

Sedan kommer den att finnas bl a på turistbyråer, på spelplatser, att hämta hem på http://www.ostsam.se/, på andra strategiskt bra platser ute i kommunerna.


Vad det handlar om?

Sommarteater i Östergötland 2010 så klart!



Plats på scen!



Vi ses i vimlet!
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar