måndag 1 februari 2010

Samling Scenkonst!

Första blogginlägget för den här scenkonstsamordnaren!

Efter en tid som föräldraledig har jag nu åter kastat mig in i scenkonsten i Östergötland. Just nu sitter jag och hoppar av nyfikenhet för att se hur många som anmäler sig till det Open Space som vi kommer att ha den 17 februari där fokus ligger på.. just det; scenkonsten i Östergötland. Hoppas nu att många, många anmäler sig för jag tror verkligen att idéer och tankar och frågeställningar kan få komma fram där, för att sedan göra ett avtryck på hur vi vill att scenkonsten ska se ut och utvecklas i vårt län.



Jobbar du med scenkonst i länet? Som amatör, arrangör, konstnärlig utövare, tjänsteman, pedagog osv? Med musik, dans, teater, poetry slam, cirkus mm..? Kom den 17/2! Hela inbjudan hittar du på http://www.ostsam.se/ Jag hoppas att vi ses där!



Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar